Dejstvo, da imate spletno stran, še ne pomeni, da boste zaradi nje imeli ogromno prometa. Veliko je namreč odvisno od same spletne strani – od tega, kako je narejena. Večina strani enostavno ni dovolj, kar obiskovalca zmede in ga odvrne od nakupa. V želji, da bi kar najbolje predstavili sebe ali svoj produkt, lahko včasih postanemo preveč vsiljivi, kar pana bralca deluje odbijajoče. Tudi uporaba predrznih barvnih kombinacij, ki se kaj kmalu izkažejo za neustrezne, nam lahko naredi več škode kot koristi. Na nekaterih spletnih straneh opazimo pomanjkanje neke prodajne strategije – vse je kot brez repa in brez glave. Pomembno je, da imate na vidnem mestu postavljen obrazec za vpis elektronskega naslova, s čimer se uporabniki naročijo na prejemanje vaše elektronske pošte. Sem se seveda vključujejo elektronski marketing, vsebinski marketing in SEO optimizacija, ki so postali preprosto nuja za podjetja, ki se v današnjem svetu promovirajo preko spleta.
Naj še enkrat ponovimo in to si velja zapomniti: že samo dejstvo, da imate spletno stran, še ne prinaša denarja. Denar bo pričel pritekati takrat, ko boste optimizirali svoj spletni marketing. Dobro je tudi, da je vaša stran prilagojena vsem napravam in da se enako prikazuje v vseh sistemih. To je velika prednost, saj večina današnjih uporabnikov do spleta dostopa prek mobilne naprave, najpogosteje mobilnega telefona. In tukaj odpadejo vse zastarele spletne strani, ki so prilagojene izključno računalnikom in se v mobilnih napravah popolnoma porušijo. Če ste lastnik spletne strani, ki je že nekoliko starejšega datuma, resno premislite o njeni popolni osvežitvi. Pri tem seveda ostanite zvesti elementom, po katerih je znano vaše podjetje. To so denimo barve in logotip. Vendar se tudi to da nekoliko osvežiti in pomladiti. Važno je, da ostane tista esenca, po kateri ste se kupcem vtisnili v spomin.